"The reason I wrote my books in the first place was to preserve the stories of my childhood for today's children, to help them to understand how much America had changed during my lifetime..." Laura Ingalls Wilder (1867 - 1957)

Tuesday, May 18, 2010

කවි මඩුවක වග 04

අදත් ගොඩවුනා මම තෙරුවන් නමැඳ
කෝ මේ කවියො ටික මුන් තවමත් නිදිද
අත දිග ඇරලා ලියනවා කවි වැල් පබැඳ
ගැහැනුන් තමයි ලස්සන පිරිමින් කොහිද...
දිල් මේ මොකද හුස්මත් හිරකර ගත්ත
හැටි දැක මගෙත් හිරවෙනවා පපු පැත්ත
මොන මළ යකා ආවත් අරගෙන කැත්ත
මම කියනවා ඇත්තම ගියමුත් පැත්ත...
වේරංගා කව්ද මම නම් නැහැ දන්නේ
මීට කලින් නම් කොහෙවත් දැක නැත්තේ
කටට එබූ මසුරන් ටික ගිල ගත්තේ
හැදුනොත් බඩේ ලෙඩ එනවද මේ පැත්තේ...
ලියනට කවි කතා එක්කර දමා පැණී
තියෙනා දුක වුවත් සමහරු බෙදා ගනී
ඉන්නවා ඉතින් අපි සැමදෙන එකා වැනී
බ්ලොගයක් ලියන්නයි ඇරයුම නිශා ගෙනී...
ගැහැනුන් ලස්සනයි මටනම් නිමක් නැතී
පිරිමින් කඩවසම් එහි සැකයකුත් නැතී
ඔන්න වැපෝ කිව්වා මම ඇත්ත ඇතී
තේරුම් ගනින් මා හට දැන් පුදා බැතී...
අහපන් වැපෝ අහපන් අරගෙන තේරුම්
කරලා දෙන්නෙ උඹ හට කවියෙන් බේරුම්
ගැහැනුන් ලස්සනයි රෑටත් වලින් කෙරුම්
බැඳපන් ඉක්මනින් උඹටත් යයි තේරුම්...
දුරට ඇපල් ළං වෙනවිට පැපොල් වෙතී
ඒ ලෙස කියන උඹ මෙය නම් දන්නෙ නැතී
ලස්සන රස ඇපල් නෙක පැහැයෙන් පවතී
මට දුක ඒවා කන්නේ පණුවන්ය නිතී...

කෙල්ලන් ලස්සනයි හොඳ පැහැයයි කීවා
එය ඇසු වැපා බිය වී දුවගෙන ආවා
කෙල්ලන් කොහෙද ලස්සන මම වැප් කීවා
ඒ ලස්සන ගැනයි මම ලියනුයෙ මේවා...

කැටයක් අඟුරු තැබුවොත් ඉර හඳ ගාවා
ලස්සන වෙයිද වාගේ එය හඳ හාවා
වැප්ගේ හැඩ බලන්නට හොඳ හැටි නාවා
ගන්නට වෙනවා කිරි කල හතකින් මූවා...

මගේ ඇඳුම ගැන ඇයි උඹ වද වෙන්නේ
කෙල්ලන්ගේ හැඩයි මම කියලා දෙන්නේ
ඇයි උඹ නකුට පාගාගෙන දඟලන්නේ
මම නම් නෙවෙයි උඹ නාවන්නට එන්නේ...

මටනම් දුකයි වැප් අද උඹ තනි වෙනවා
දුක වැඩි නිසා මම දැන් ටිකකට යනවා
ඇදගෙන යමන් කෙල්ලනි සැම මන පිනවා
බිය වන්නට එපා මම ආයෙත් එනවා...
ඇත්තම තමයි අනුවෝ උඹ දැන් කීවා
ඕකම කියන්නට මම හෙණ දත කෑවා
වචනයෙ අවුල පමණයි වරදක් නැතුවා
පිරිමින් කඩවසම් ගැහැනුන් හැඩ ඇතුවා...
මමනම් හිතුවෙ දැන් ඔක්කොම කියා නිදී
ඒ මුත් ඇවිත් වළියම තව තවත් අදී
දෙන්නෙක් එකතු වී කෙල්ලට කරන හදී
දැක දැක අහක බැලුමට මගෙ හිතට මදී...

කියනට කතා කෙල්ලන් ගැන හැඩකාර
ආවෙමි යළිත් අරගෙන මඩ හා තාර
කෝ මේ ගැටිස්සිය දිල් හරි කටකාර
කියපන් කවක් මුවගින් ඔය කවිකාර...

කෙල්ලන් ලස්සනයි මම Normal හින්දා
කොල්ලන් ලස්සනයි තොට තෝ Gay හින්දා
කොයි හැටි වෙතත් වචනත් මගෙ සැර හින්දා
කටවහගෙන ඉඳින් වැප් මට දුක හින්දා...

එන්නට නෙවෙයි හිටියේ ආයෙත් කොල්ලා
ආවෙ යළිත් තනි වූ හින්දයි දිල්ලා
කවුරුද බනින්නේ වැප් හරි හොඳ කොල්ලා
නාපන් පුතේ මේ වතුරට හිස අල්ලා...

5 ප්‍රතිචාර:

පබලු said...

hikz.....

දිල් said...

බලන්න පබලු...අතන හොදටම කාපුවා මෙතන දානවා හික්ස්..පව් අනේ

වැප් said...

@පබලු/දිල්
එතකොට මං චව් වෙච්චා කමක් නැහැ

නිශාචරයා Nishacharaya said...

@ පබලු,
මොකද ඉක්කාවක් හැදුනද? :P

@ දිල්,
අපෝ ඔන්න මමනම් කෑවෙ නෑ.. ඉල්ලපු අයට කැව්වා විතරයි... :P

@ වැප්,
බය නැතුව ඉඳපන් මචෝ, මේ දෙන්නා කාපු කෑම තව ඉස්සරහට... :D :D

හා පැටික්කි (MS) said...

මට මඩුව පැත්තකවත් එන්න ලැබුන්නැහැනේ ෂිහ්........

Post a Comment

යන ගමන් පුංචියට හරි අඩි සළකුණක් තියලම යන්න... මේ ගමනේ කොහේදි හරි, කවදා හරි අපි ආයෙත් හමුවේවි. එදාට ආපහු හැරිලා බලද්දි ඒ පුංචි සළකුණ ලොකු මතක සටහනක් වෙලා තියෙන්නත් බැරි නෑ....